Również i w tym roku wzięliśmy udziału w tegorocznym Warsaw Home – Międzynarodowych Targach Wyposażenia Wnętrz i imprezach towarzyszących (np. Poland Design Festival, Design Forum).
W ciągu zaledwie dwóch lat zbudowano od podstaw jedno z największych targów wnętrzarskich w Europie Środkowej. Tylko w ubiegłym roku w trzech salach należących do Ptak Warsaw Expo na 60 tys. Mkw. Swoje produkty wystawiło ponad 400 firm krajowych i zagranicznych. Na żadnym innym polskim wydarzeniu nie można spotkać tak wielu czołowych producentów, znanych światowych firm, utalentowanych początkujących sławnych nazwisk w zakresie projektowania i architektury oraz ogólnie przyzwoitych wzorów wnętrz. Żadne inne wydarzenie nie jest tak dobre na potrzeby średniego i wysokiego segmentu rynku futrzarskiego. Warsaw Home to unikalne portfolio targów w Europie Środkowej. Skala wydarzenia pozwala połączyć wiele elementów edukacyjnych: debaty i warsztaty, prezentacje małych i gigantycznych producentów, promocję producentów i dystrybutorów.
W tym roku wydażenie zostało przedłużone do czterech dni (4-7 października 2018 r.), A ścisły podział na część biznesową (czwartek i piątek) i otwarty dla wszystkich (weekend) ułatwił nawiązywanie kontaktów zawodowych w celu zaspokojenia rosnących potrzeb podwoiliśmy przestrzeń wystawową. Dzięki temu w pięciu salach o łącznej powierzchni wystawowej wynoszącej 120 tys. m kw. – w około 1000 firm reprezentujących Meble, Kuchnia i Wyżywienie, Wykończenie Wnętrz i Deco wyświetlano produkty i koncepcje thsir. Dzięki temu warszawski Dom 2018 stał się większy od prestiżowych wydarzeń związanych z aranżacją wnętrz w Polsce i za granicą.